آرتا الکترونیک  (09352636572)

آرتا الکترونیک (09352636572)

تعمیرات تخصصی الکترونیک صنعتی ، انجام پروژه های میکرو کنترلری Android & ARM&AVR&PIC
آرتا الکترونیک  (09352636572)

آرتا الکترونیک (09352636572)

تعمیرات تخصصی الکترونیک صنعتی ، انجام پروژه های میکرو کنترلری Android & ARM&AVR&PIC

پروژه شماره هشتاد

موضوع :   شمارنده بی سیم ( Wireless conter  )


توضیحات :   دستگاه پیش رو  سفارش یکی از مشتری های خوب ما سفارش و ساخته شده ، در این پروژه هدف ما در اصل مانیتورینگ یک سنسور شمارنده و نمایش آن در فواصل دور تر می باشد  . عملکرد دستگاه به این صورت است که با عبور یک جسم از فاصله مشخص از روبروی دستگاه ( سنسور ) شمارش دستگاه یک عدد اضافه خواهد شد  و همچنین به فرستنده ارسال می شود جهت نمایش شمارش بر روی ال سی دی ، دستگاه دارای حافظه دایم بوده و با قطع تغذیه شمارش پاک نمی شود مگر به دست کاربر همچنین  گیرنده  توانایی کار با باتری و منبع تغذیه  dc  را داراست ،بر روی  ال سی دی مشخصاتی مانند وضعیت اتصال ، مقدار شمارش نمایش داده می شود و همچنین کاربر قادر خواهد بود با ال ای دی های تعبیه شده وضعیت دستگاه را نیز مشاهده کند و همچنین به واسطه دکمه های تعبیه شده می تواند نور پس زمینه ال سی دی را به اندازه دلخواه خودیا خاموش  در بیاورد .

قابلیت ها : 

1-ابعاد کوچک و جمع جور

2- ماژول فرستنده گیرنده پرسرعت و استاندارد HMT-R

3-نمایشگر LCD  

4- مصرف انرژی مناسب و کارکرد با باتری 

5- دارای پردازنده با عملکرد خوب

6- قابل توسعه 


تصاویر : 

پروژه شماره هفتاد و نه

موضوع :  کنترلر دما و رطوبت دقیق ( دقت 0.1 درجه)


توضیحات :در نظر داریم دما و رطوبت محیط را به طور دقیق اندازه بگیریم برای این کار از سنسور های دما و رطوبت سنج سری  SHT  استفاده کردیم ؛ دارای دقت عالی  و  مهم تر از آن کالیبره شده از طرف شرکت سازنده می باشد که بسیار مهم و حیاتی می باشد . دستگاه ساخته شده قابلیت کنترل رطوبت و دما را نیز دارد ، همچنین دارای 4 خروجی جهت اتصال هیتر ، فن ، رطوبت ساز و رطوبت گیر ( یا در دستگاهی مانند جوجه کشی اتصال به موتور ) و همچنین دارای یک خروجی ترانزیستوری می باشد  ، البته هرکدام از خروجی ها قابل تعریف با توجه به کاربرد شما باشد ، دستگاه دارای صفحه نمایش  LCD می باشد و همچنین دارای کلید هایی برای ورود به منو  و کنترل روشنایی نور LCD می باشد . که می توان رنج دمایی و رطوبتی خود را در دستگاه تنظیم نمایید .

قابلیت ها :

1- جعبه بندی شیک و کارامد

2- نمایشگر LCD 

3-  4 خروجی رله 10 امپری و یک خروجی ترانزیستوری 3 امپری 

4-سنسور بسیار دقیق 

5- قابل استفاده در فضای گلخانه ، دستگاه جوجه کشی ، نگهداری گیاهان 


تصاویر : 


چاپ سه بعدی

با سلام 

با راه اندازی بخش پرینتر سه بعدی قادر به انجام آنچه شما در ذهن دارید خواهیم بود .

 با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت و  دقتی عالی 

برای  سفارش تماس بگیرید . 


امکان سفارش جعبه برای برد های دانشجویی با نازلترین قیمت هم ممکن خواهد بود . که جلوه بسیار عالی و شیکی به پروژه شما خواهد داد. نمونه کارها ب زودی ......